Studiu Valoria: 75% dintre companii vor să cunoască nevoile consumatorilor

Conform „Barometrului centrării pe client în companiile din România 2017”, un studiu realizat de Valoria în colaborare cu Doingbusiness.ro, 89% dintre companii spun că principalul obstacol în calea unei mai bune centrări pe client este lipsa tehnologiilor necesare pentru administrarea datelor, chiar dacă 75% consideră cunoașterea nevoilor consumatorilor ca valoarea esențială care susține centrarea pe client a companiei.

The post Studiu Valoria: 75% dintre companii vor să cunoască nevoile consumatorilor appeared first on Infolegal.ro.

Studiu Valoria: 75% dintre companii vor să cunoască nevoile consumatorilor

Conform „Barometrului centrării pe client în companiile din România 2017”, un studiu realizat de Valoria în colaborare cu Doingbusiness.ro, 89% dintre companii spun că principalul obstacol în calea unei mai bune centrări pe client este lipsa tehnologiilor necesare pentru administrarea datelor, chiar dacă 75% consideră cunoașterea nevoilor consumatorilor ca valoarea esențială care susține centrarea pe client a companiei.

The post Studiu Valoria: 75% dintre companii vor să cunoască nevoile consumatorilor appeared first on Infolegal.ro.