Informaţii statistice lunare (conform Google Analytics – ianuarie 2016) | |||
Afişări | Vizitatori unici | Durata medie pe site | % vizite noi |
24,585 | 12,934 | 00:00:59 | 78.94% |
Descriere şi date statistice:
www.beck.ro este website-ul de prezentare al Editurii C.H. Beck România şi al serviciilor oferite de aceasta. Pe lângă informaţiile detaliate despre serviciile editurii, site-ul conţine prezentarea echipei C.H. Beck, librăriile editurii, librăriile partenere, ştiri, comunicate de presă şi pentru cei interesaţi, posturi vacante din domeniul juridic şi economic.
www.beck.ro vă oferă posibilitatea plasării de bannere publicitare, publicitate în newsletter, articole publicitare (advertoriale), anunţuri de angajare, ştiri, după cum urmează:
Reclama pe website-ul www.beck.ro(Display advertising):
– Banner 728×90 px (Leaderboard) = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 300×250 px (Medium Rectangle) = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 160×600 px (Wide Skyscraper) = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 300×150 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Promo Slideshow, dimensiune banner 600×192 px = format: .jpg;
– Advertorial = articol care îmbină un scop publicitar cu stilul jurnalistic.
Reprezintă alternativa reclamelor de tip anunţ publicitar sau la celor de tip fotografie + slogan cu care ne-am obişnuit să asociem ideea de reclamă;
– Ştire;
– Anunţ de angajare.
Publicitate în newsletter www.beck.ro:
Abonaţi si frecvenţă
Numărul total de abonaţi: 3400
Frecvenţă: 1 dată /lună
Avantajele newsletter-ului personalizat
– creşterea eficacităţii strategiei de marketing;
– întărirea relaţiilor cu clienţii;
– crearea unei metode de comunicare cu potenţiali clienţi;
– prezentarea dvs. ca pe experţi în domeniu;
– aduce trafic pe website-ul dvs.;
– elimină nevoia materialelor printate, a cheltuielilor poştale;
– păstrează legatura şi constuieşte relaţii mai puternice cu clientii.
Periodicitate: 1 dată/campanie
Formate şi dimensiuni disponibile:
– Banner 485×60 px = format: .jpg
– Banner 559×73 px = format: .jpg
– Banner 300×150 px = format: .jpg
– Branded newsletter (newsletter personalizat) = format .html (fără scripturi sau coduri Java, php etc.)
Preţuri publicitate website | |||||
Tip Publicitate | Formate banner acceptate | ||||
728×90 | 300×250 | 160×600 | 300×150 | ||
Cost (RON) | CPM | 40 RON | 30 RON | 30 RON | 25 RON |
CPC | 0,4 RON | 0,4 RON | 0,4 RON | 0,4 RON | |
Banner permanent | 1200 RON | 900 RON | 900 RON | 600 RON | |
Promo slideshow | 700 RON | ||||
Advertorial | 300 RON | ||||
Ştire | 100 RON | ||||
Anunţ angajare | 50 RON |
Preţuri publicitate în NEWSLETTER | |||||
Tip publicitate | Formate banner acceptate | Abonaţi | |||
485×60 | 559×73 | 300×250 | 3400 (adrese de email unice) | ||
Cost (RON) | Newsletter insert | 150 RON | 150 RON | 150 RON | |
Branded newsletter | 400 RON |
Preţurile sunt exprimate în RON , nu conţin T.V.A. şi variază în funcţie de poziţionarea reclamei în site/newsletter. Se acordă discount de volum.
Informaţii cu privire la campaniile online
Definiţii şi termeni
CPM (Cost per Mille)
Costul pe mia de afişări. Reprezintă un mod de a achiziţiona publicitate online, bazat pe numărul de vizualizări ale vehiculului publicitar (banner). În acest mod de achiziţie de publicitate online, publicitatea se cumpără în calupuri de câte 1.000 de afişări (1 CPM = 1000 de afişări de banner).
CPC(Cost per click)
Costul pe click. Reprezintă standardul de achiziţie de publicitate online. Clientul plăteşte doar atunci când utilizatorul dă click pe reclamă (banner) .
Banner permanent
Banner afişat exclusiv şi permanent în spaţiul contractat de client. Scopul campaniilor permanente este obţinerea de vizbilitate, costul fiind calculat pe interval de timp (de regulă 1 lună) şi nu pe criterii de afişare.
Newsletter insert
Reprezintă inserarea unui banner într-un spatiu publicitar destinat unei singure campanii de trimitere a newsletter-ului.
Este posibilă realizarea de campanii on-demand (formate şi conţinut personalizate, în functie de nevoile clientului).
Informaţii tehnice utile
Orice campanie derulată în site-urile din reţeaua C.H. Beck se supune următoarelor condiţii:
– Campaniile vor începe întotdeauna cu cel puţin 2 zile lucrătoare după data la care clientul a livrat toate materialele (text, imagine, fişiere video şi/sau audio etc.) necesare derulării în bune condiţii a campaniei
– Pentru campaniile standard, clientul este responsabil pentru livrarea materialelor la formatele şi dimensiunile prezentate în rate-card. Pentru campaniile speciale, condiţiile de livrare a materialelor vor fi prevăzute în contractul sau acordul de derulare a serviciilor publicitare